İşte yeni fikirler: Moon Beast Productions, endüstrinin kıdemlileri Phil Shenk, Peter Hu ve Erich Schaefer tarafından yeni bir aksiyon RPG’si yapmak için kurulan bağımsız bir stüdyodur. Finansman sağlayan şirket, şimdi hack-n-slash türüne yeni bir yaklaşım keşfetmeyi planlıyor.
Moon Beast Productions yakın zamanda oyun sektöründeki birkaç ortaktan 4,5 milyon dolarlık başlangıç sermayesi elde etti . Şirket, bu finansmanı türün geleneksel tasarım şablonlarının ötesine geçen çığır açıcı bir ARPG tasarlamak ve geliştirmek için kullanmayı umuyor. 4,5 milyon dolar oldukça sıkı bir bütçe, ancak Moon Beast Başkanı Peter Hu, ekibin hedeflerine ulaşmak için daha çok çalışmakla kalmayıp “daha akıllıca” çalışmayı planladığını belirtiyor.
Moon Beast CEO’su Phil Shenk, şirketin kurucularının Diablo ve Diablo II ile klasik ARPG paradigmasını nasıl icat ettiklerini vurguladı . Ayrıca Hellgate: London, mükemmel Torchlight serisi ve Marvel Heroes Online gibi sonraki projelerde de çalıştılar ve her biri türün erişimini genişletmeyi amaçlıyordu.
Moon Beast’in baş kreatif direktörü Erich Schaefer, “Son 20 yıldır daha açık, dinamik dünyalarda ARPG oynanışı hayal ediyorduk” dedi.
Schaefer, tartışmasız en iyi ARPG olan Diablo II’nin orijinal ekip üyelerinden biriydi. Moon Beast’in artık bir sonraki projesine başlamaya hazır olduğunu belirtti. Çok fazla ayrıntı vermedi ancak erken Diablo oyunlarını bu kadar benzersiz ve bağımlılık yaratan hale getiren şeye geri döndüklerini ve stüdyonun bu fikirleri yeni, “taze” yönlere taşıdığını söyledi.
Ekip üyeleri ve önceki projeleri. Büyütmek için tıklayın.
Moon Beast’in ekibi, oyunlarını daha büyük geliştiricilerin oyunlarının üstüne çıkarmak için gereken teknoloji becerilerine ve onlarca yıllık tasarım deneyimine sahip. Ekibin vizyonunda çok fazla et eksik, bu yüzden bu yeni, gizemli ARPG hakkında çok az ayrıntı var. Stüdyonun yatırım yapmak istediği “temel bir yeniliğin”, oyunun dünyasına özel içerik eklemeyi neredeyse zahmetsiz hale getiren özel araçlara sahip kullanıcı tarafından oluşturulan içerik (UGC) olduğunu söyledi.
Hu, “Oyuncuların yalnızca modlama yapmalarına değil, aynı zamanda sağlam istemci-sunucu ARPG sistemlerimizi kullanarak tamamen yeni oyun modları yaratmalarına olanak tanıyan oyun içi araçlar geliştiriyoruz” dedi.
Moon Beast’in melek yatırımcılarından Overwolf’a göre şirketin UGC’ye yaklaşımı, temel oyundan tamamen farklı oyun deneyimleri yaratabilir.
Shenk, Moon Beast’in UGC araçlarının, MOBA türünün Warcraft III modlarından ortaya çıkmasına benzer şekilde, geleneksel ARPG formülü üzerine inşa edilmiş yeni türlerin kilidini açabileceğini belirtti. Şirket şimdiye kadar çekirdek teknoloji platformunu inşa etmekle ve ARPG ile ilgili tasarım fikirleri denemekle meşguldü. Ekip bir Diablo klonu yapmakla ilgilenmiyor. Orijinal Diablo tasarımcılarının Activision Blizzard’ın erişiminin dışında ne ortaya çıkaracaklarını görmek için sabırsızlanıyoruz.