Dolar 35,3407
Euro 36,6394
Altın 3.009,08
BİST 9.972,03
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 16°C
Az Bulutlu
İstanbul
16°C
Az Bulutlu
Çar 16°C
Per 15°C
Cum 11°C
Cts 8°C

“Efsane PlayStation Oyunları Yeniden Mi Geliyor?”

3 Ocak 2025 17:12 | Son Güncellenme: 6 Ocak 2025 00:15
31

Killzone ve Gravity Rush gibi sevilen PlayStation serileri geri dönebilir mi? Sony Interactive Entertainment CEO’su Hermen Hulst’un yakın zamanda verdiği bir röportaj, bu ihtimalin masada olduğunu düşündürüyor.

Hulst, Japonya’nın ünlü oyun dergisi Famitsu’ya verdiği demeçte, PlayStation’ın geleceği ve stratejileri hakkında önemli açıklamalarda bulundu. Röportajda, sevimli platform oyunu Astro Bot’un son dönemdeki başarısı üzerinden, PlayStation’ın uzun süredir atıl durumda olan oyun serilerini canlandırma ihtimali gündeme geldi.

PlayStation’ın Zengin Portföyü

Hulst, bu soruya yanıtında PlayStation’ın geniş fikri mülkiyet portföyüne vurgu yaparak, “Bu portföy PlayStation için büyük bir değer taşıyor” dedi ve devam etti: “Bu nedenle, hem geçmişten gelen IP’leri değerlendirme hem de yeni oyun serileri yaratma fırsatlarını sürekli olarak araştırıyoruz.” Hulst’un bu sözleri, kesin bir vaat içermese de eski oyun serilerinin yeniden karşımıza çıkma ihtimalini dışlamıyor.

Başarısız Denemeler ve Geleceğe Yönelik Planlar

Hulst, röportajda PlayStation’ın 2024’teki bazı hayal kırıklığı yaratan projelerine de değindi. Bunlardan biri, lansmanından sadece iki hafta sonra kapatılan çevrimiçi FPS oyunu Concord oldu. Ancak Hulst, bu tür başarısızlıklara rağmen PlayStation’ın çevrimiçi oyun geliştirme stratejisini sürdüreceğini belirtti.

Tek oyunculu, hikaye odaklı oyunlar her zaman önceliğimiz olacak” diyen Hulst, buna ek olarak canlı hizmet oyunlarına da odaklanacaklarını açıkladı. Başarılı bir örnek olarak, devam eden içerik sağlama modeliyle dikkat çeken nişancı oyunu Helldivers 2’yi gösterdi.

Gelecekteki Projelerden Büyük Beklentiler

Hulst’a röportajda, yaklaşan hangi PS5 oyunlarını heyecanla beklediği de soruldu. Cevap, PlayStation’ın geliştirme aşamasındaki tüm projelerine yüksek bir beklentiyle yaklaştığı oldu. Ancak, özellikle Sucker Punch Productions tarafından duyurulan ve büyük ilgi uyandıran Ghost of Yotei projesinin kendisi için özel bir yere sahip olduğunu belirtti.


EN SON TV sitesinden daha fazla şey keşfedin

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

ETİKETLER:
YORUMLAR

Lütfen görüşlerinizi bize yazın

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

EN SON TV sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin