X

“Nightdive Studios Eyes Unreal Remaster After Quake, but Epic Holds the Power”

Özetle: Nightdive Studios, klasik birinci şahıs nişancı oyunlarını yeniden düzenleme misyonuna bağlı kalmaya devam ediyor ve yavaşlama belirtisi göstermiyor. Şirket, Doom, Quake ve System Shock gibi ikonik serileri başarıyla canlandırmış olsa da, henüz ele almadıkları önemli bir oyun var: Unreal (belirli endüstri figürlerinin isteklerine rağmen).

Nightdive CEO’su Stephen Kick, orijinal Unreal’ı yeniden düzenlemeye olan ilgisini dile getirdi. Böyle bir projenin devam ettiğine dair şu anda bir onay olmasa da, 1998 klasiğinin geliştirilmiş bir versiyonunu görmek isteyen hayranlar isteklerini Epic Games’e bildirmeli.

ARA REKLAM ALANI

Kick’in açıklamaları, Nightdive’ın Quake II ile ilgili son çabalarını öven ve Unreal için de benzer bir uygulama olasılığını soran Epic Games mezunu Cliff Bleszinski’ye yanıt olarak geldi. Bleszinski ayrıca Epic’teyken yaptığı veda konuşmasında Unreal’in yeniden yapımını talep ettiğini paylaştı.

Epic CEO’su Tim Sweeney’i etiketleyen Nightdive’ın patronu, şirketinin Unreal’ı yeniden düzenleme konusunda Epic ile işbirliği yapmaktan onur duyacağını iletti. Ancak, Epic’ten şu ana kadar resmi bir yanıt gelmedi.

Unreal serisinin ilk oyunu, zamanına göre teknik olarak yenilikçi bir oyundu ve halefleri günümüzün en sevilen oyunlarının önemli bir kısmına yakıt sağlayan orijinal Unreal motorunun temelini oluşturdu. Eleştirmenler, oyunu titizlikle hazırlanmış tek oyunculu bir FPS olarak övmeye devam ediyor.

Ne yazık ki Epic, şirketin itibarını oluşturmada önemli bir rol oynayan seriye sınırlı ilgi gösterdi. 2007’deki Unreal Tournament 3’ten beri yeni Unreal oyunları çıkmadı ve Epic, 2018’de bir yeniden başlatma ile geliştirmeyi sonlandırdı . Ayrıca şirket yakın zamanda tüm seriyi dijital mağazalardan kaldırdı .

Quake, Quake II ve Rise of the Triad’ın yeni sürümlerine benzer şekilde, Nightdive tarafından yapılan Unreal’in yeniden düzenlenmiş bir sürümü muhtemelen çok sayıda yaşam kalitesi iyileştirmesi içerecek, grafikleri geliştirecek ve potansiyel olarak başlangıçta kullanılmamış içerikleri entegre edecektir. Ayrıca stüdyonun oyunun kullanılabilirliğini ilk kez konsollara genişletmesi de olasıdır.

Epic, Unreal’i yeniden ziyaret etme veya dış tarafların üzerinde çalışmasına izin verme niyetini açıklamasa da, Kick, Nightdive’ın açıklanmayan iki projeyi aktif olarak geliştirmekle meşgul olduğunu doğruladı. Bunların doğasıyla ilgili tek ipucu, 1990’ların sonlarında teknolojinin yeteneklerinin ötesinde başarılar elde etmeye çalışan Jurassic Park FPS’si Trespasser’ın bunların arasında olmamasıdır.

admin:

This website uses cookies.